HTML

Jobbra szomszéd, balra szomszéd a padon...

Hosszan ültök ezer éve a padon, Életetek lassan érik a napon, Tegnapotok, holnapotok a padon, Virágzik a szátokban az unalom. Jobbra szomszéd, balra szomszéd a padon, Az árnyékuk sóhajtozik a falon, Legyinteni jó a magyar ugaron, Semmit tenni: biztonságos nyugalom.

Friss topikok

Linkblog

2009.06.27. 15:42 ezer éve a padon

Elhagytam a gázsprémet

Plurk-on utána tudnék keresni, pontosan mikor is történt az, hogy málna evés közben "nekünk támadt" egy bácsi az agancsos botjával.

 

Épp, szokásos módon kemotaxissal útban voltam a Tesco felé, mikor egy nagyobb inger hatására, visszafordultam és mondtam tesómnak, jöjjön málnát enni.

Mikor éppen azt figyeltem, kijött egy katonanadrágos emberke és közölte, hogy az az ő málnája és ránk uszítja a kutyáját. A kutya szóra elővettem a gázsprémet, majd gondolhattam volna, hogy a "gyere pici" folytatásra vissza kellett volna raknom az övtáskámba, de a kezemben maradt. Mire hozzánk döcögött a bácsi, nagyjából leettük azt ami a nem lepisilhető magasság felett volt, és mivel köztéren volt a bokor úgy tartottuk, jogosan eszünk róla.

Pár nap múlva, mikor elalváshoz készültem, nem találtam a borsprémet, aminek az ágyamban tartása ad egy olyan amcsis fílinget, mintha egy pisztolyt tartanék ott, eszembe jutott, hogy azóta nincs meg amióta elővettem a málnás esetnél, és valószínű észrevétlenül kiesett a zsebemből, mikor a zenét hallgatva táncikáltam biciklizés közben vagy amikor a fényképeztem a tesómat ahogy a  hülye sárkányát eregeti.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utca.blog.hu/api/trackback/id/tr991212020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása